Dania z rybami – warsztaty z Lidl Polska

Dwa tygodnie temu razem z Lidl Polska, Karolem Okrasą i blogerami kulinarnymi brałam udział w bardzo ciekawym projekcie. Zostałam zaproszona na wyjazd nad Stawy Milickie, gdzie przygotowywaliśmy dania z rybami i mogliśmy zobaczyć skąd, między innymi, pochodzą ryby, które możemy kupić w polskim Lidlu.

dania z rybami

Dania z rybami – stawy milickie i warsztaty kulinarne z Karolem Okrasą i Lidl Polska

Jak zauważyliście może, bardzo lubię przyrządzać i jeść ryby, dlatego temat wyprawy bardzo mi się spodobał. Cieszyłam się także, że będę mogła poznać Karola Okrasę, bo w telewizji wydaje się być fajny 🙂

Milicz znajduje się dość daleko od Warszawy, ale na szczęście droga szybko mi minęła, bo zabrałam ze sobą świetną książkę. Po przyjeździe i zakwaterowaniu w Hotelu Naturum, zostaliśmy zaproszeni na pyszną rozgrzewającą zupę rybną. Potem poszliśmy nad stawy, aby przygotowywać dania z rybami. Przywitali nas organizatorzy wyjazdu oraz Karol Okrasa, który opowiedział jakie zadania na nas czekają.

dania z rybami

Podzieleni na grupy, wszyscy mieliśmy przygotować zupę rybną w kociołku oraz kanapkę lub burgera rybnego smażonego na płycie żeliwnej nad ogniskiem. Było także zadanie na znajomość gatunków ryb.

Byłam w drużynie z Pawłem i Grześkiem z gotowaniezpasja.pl. Uwielbiam chłopaków, gotowanie z nimi to była czysta przyjemność i świetna zabawa! 🙂 Przygotowaliśmy zupę, z której nie byliśmy zbyt dumni 😉 Nasza kanapka jednak wymiotła i, jak się później okazało, wygrała kanapkowo – burgerowe zadanie.

Degustowaliśmy przygotowane przez wszystkie drużyny dania z rybami, a Karol i organizatorzy oceniali nasze dzieła. Potem, podczas kolacji wyłonili zwycięzców wszystkich zadań.

Kolejnego ranka ja oczywiście postanowiłam dobrze się wyspać 🙂 Było jednak także sporo chętnych na łowienie ryb w stawach.

dania z rybami

Potem wybraliśmy się na wycieczkę po Stawach Milickich. Naprawdę robią wrażenie. Dowiedzieliśmy się w jaki sposób i jakie ryby hodowane są w Miliczu. A lista jest bardzo długa: karpie, sumy, jesiotry, szczupaki, amury, tołpygi, okonie, karasie oraz liny. Okolica jest przepiękna, choć było bardzo zimno, to z ogromną przyjemnością zwiedzałam stawy.

Bardzo dziękuję Lidl Polska za zaproszenie i wspaniały czas w Miliczu. Cieszę się, że miałam okazję dowiedzieć się o Stawach Milickich, poznać Karola Okrasę (jest fajny – potwierdziło się 😉 ), zjeść pyszne dania z rybami i spędzić miłe chwile w świetnym towarzystwie.

Nieustannie jestem fanką ryb i owoców morza. Wyjazd oraz książka „Ryby są super”, którą możecie teraz zdobyć w Lidlu, dały mi wiele nowych inspiracji. Książka jest super, tak jak ryby, zatem wiecie co robić kochani? 😉