Dania z rybami – warsztaty z Lidl Polska

4 Gru 2015

Dwa tygodnie temu razem z Lidl Polska, Karolem Okrasą i blogerami kulinarnymi brałam udział w bardzo ciekawym projekcie. Zostałam zaproszona na wyjazd nad Stawy Milickie, gdzie przygotowywaliśmy dania z rybami i mogliśmy zobaczyć skąd, między innymi, pochodzą ryby, które możemy kupić w polskim Lidlu.

dania z rybami

Dania z rybami – stawy milickie i warsztaty kulinarne z Karolem Okrasą i Lidl Polska

Jak zauważyliście może, bardzo lubię przyrządzać i jeść ryby, dlatego temat wyprawy bardzo mi się spodobał. Cieszyłam się także, że będę mogła poznać Karola Okrasę, bo w telewizji wydaje się być fajny 🙂

Milicz znajduje się dość daleko od Warszawy, ale na szczęście droga szybko mi minęła, bo zabrałam ze sobą świetną książkę. Po przyjeździe i zakwaterowaniu w Hotelu Naturum, zostaliśmy zaproszeni na pyszną rozgrzewającą zupę rybną. Potem poszliśmy nad stawy, aby przygotowywać dania z rybami. Przywitali nas organizatorzy wyjazdu oraz Karol Okrasa, który opowiedział jakie zadania na nas czekają.

dania z rybami

Podzieleni na grupy, wszyscy mieliśmy przygotować zupę rybną w kociołku oraz kanapkę lub burgera rybnego smażonego na płycie żeliwnej nad ogniskiem. Było także zadanie na znajomość gatunków ryb.

Byłam w drużynie z Pawłem i Grześkiem z gotowaniezpasja.pl. Uwielbiam chłopaków, gotowanie z nimi to była czysta przyjemność i świetna zabawa! 🙂 Przygotowaliśmy zupę, z której nie byliśmy zbyt dumni 😉 Nasza kanapka jednak wymiotła i, jak się później okazało, wygrała kanapkowo – burgerowe zadanie.

Degustowaliśmy przygotowane przez wszystkie drużyny dania z rybami, a Karol i organizatorzy oceniali nasze dzieła. Potem, podczas kolacji wyłonili zwycięzców wszystkich zadań.

Kolejnego ranka ja oczywiście postanowiłam dobrze się wyspać 🙂 Było jednak także sporo chętnych na łowienie ryb w stawach.

dania z rybami

Potem wybraliśmy się na wycieczkę po Stawach Milickich. Naprawdę robią wrażenie. Dowiedzieliśmy się w jaki sposób i jakie ryby hodowane są w Miliczu. A lista jest bardzo długa: karpie, sumy, jesiotry, szczupaki, amury, tołpygi, okonie, karasie oraz liny. Okolica jest przepiękna, choć było bardzo zimno, to z ogromną przyjemnością zwiedzałam stawy.

Bardzo dziękuję Lidl Polska za zaproszenie i wspaniały czas w Miliczu. Cieszę się, że miałam okazję dowiedzieć się o Stawach Milickich, poznać Karola Okrasę (jest fajny – potwierdziło się 😉 ), zjeść pyszne dania z rybami i spędzić miłe chwile w świetnym towarzystwie.

Nieustannie jestem fanką ryb i owoców morza. Wyjazd oraz książka “Ryby są super”, którą możecie teraz zdobyć w Lidlu, dały mi wiele nowych inspiracji. Książka jest super, tak jak ryby, zatem wiecie co robić kochani? 😉

dania z rybami

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Error: No posts found.

Make sure this account has posts available on instagram.com.