Gdzie na weekend pod Warszawą

W Pałacu Mała Wieś byłam w zeszłym roku i tak jak pisałam – zachwyciło mnie to miejsce! Zastanawialiśmy się z mężem gdzie na weekend pod Warszawą możemy wybrać się z dziećmi. Ważne było oczywiście, żeby to było miejsce, w którym z pewnością zjemy coś pysznego. Szybko zdecydowaliśmy, że jedziemy do Pałacu. Podróż z Radomia zajęła nam niecałe 45 minut. Idealnie zatem – błyskawicznie znaleźliśmy się na weekendowych wakacjach.

Pałac Mała Wieś

Gdzie na weekend pod Warszawą? – Pałac Mała Wieś!

Wiosną tego roku w kompleksie Pałacu Mała Wieś, o którym pisałam Wam tutaj, został otwarty hotel. W nim się właśnie zatrzymaliśmy i mieliśmy przepiękny apartament dwupoziomowy. Naprawdę po wejściu cieszyliśmy się wszyscy jak dzieci. Spójrzcie jak cudnie!

Hotel
Apartament

Chwilę po przyjeździe wzięliśmy kosze piknikowe, które przygotowali nam pracownicy Pałacu i poszliśmy poleniuchować na kocykach obok stawu. Jak tam jest uroczo. Nie mieliśmy totalnie słonecznej pogody, a i tak było niezwykle przyjemnie. W koszu kanapki, sałatki, jogurty, owoce, no i oczywiście pyszne białe wino. Relaks na 100%.

Od lewej: Pola, Mila i Staś
Pola
Od lewej: Staś, Mila i Pola

Relaks był jeszcze większy, bo przez 2 godziny naszymi dziećmi zajęli się animatorzy! Zatem dzieci i dorośli w pełni zadowoleni. Pamiętajcie, że możecie zamówić sobie taką opcję przyjeżdżając do Pałacu Mała Wieś.

Zabawa z animatorami
Szczęśliwe dzieci

Restauracja Stara Wozownia

W Pałacu Mała Wieś jest też oczywiście miejsce dla mnie (prawie) najważniejsze – restauracja. Serwowane są wykwintne i pyszne dania, rewelacyjne wino. Wszystko to w pięknych wnętrzach z profesjonalną obsługą. Jak tam będziecie pozycją obowiązkową jest barszcz na zakwasie z jabłek – totalny sztos!

Pierogi z kaczką
Barszcz na zakwasie z jabłek
Czarny makaron z przegrzebkami
Deser
Restauracja Stara Wozownia

Gdzie na weekend pod Warszawą – Pałac Mała Wieś

W Pałacu Mała Wieś jest przepięknie i nie można się tam nudzić. Pomijając fakt, że możesz po prostu relaksować się na leżaku z kieliszkiem wina, jest wiele innych atrakcji. Spacer po pięknym kompleksie ze zjawiskowym ogrodem, wypożyczalnia rowerów, aby zwiedzić okolicę Pałacu, podróż łódką po stawie, ognisko czy zwiedzanie Pałacu z przewodnikiem. W ofercie znajdują się też masaże, a niedługo będzie można korzystać ze SPA, które jest w trakcie budowy.